JEDZ RÓŻNORODNIE I SMACZNIE NA PROTOKOLE AUTOIMMUNOLOGICZNYM

Ponad 60 roślinnych przepisów, kluczowe informacje na temat protokołu oraz praktyczne porady, jak zacząć, przetrwać i wyjść z diety

Nadal wahasz się, czy rozpocząć protokół?
Już zacząłeś, ale nie wiesz, co jeść?
Jesz ciągle to samo?
Nie chcesz jeść tak dużo mięsa lub nie chcesz jeść go wcale?

Czytaj dalej

Wszystkie najważniejsze informacje, które powinieneś znać przed, w trakcie i podczas wychodzenia z protokołu oraz roślinne przepisy, które Cię zainspirują

w jednej książce

Niezależnie od tego, czy dopiero planujesz przejść na protokół, czy już się do niego stosujesz, mój e-book ułatwi Ci przebywanie na diecie. To książka, której mnie osobiście bardzo zabrakło na początku, kiedy byłam zagubiona, przytłoczona, popełniałam masę błędów, nie miałam pojęcia, co jeść, jak komponować posiłki oraz jak prawidłowo wprowadzić dietę do mojego życia.

Jeśli czujesz się podobnie, nie masz pomysłów, gotowych rozwiązań lub po prostu nudzą Cię dotychczasowe dania i szukasz nowych inspiracji, myślę, że mój e-book jest dla Ciebie.

Może należysz do osób, które nie są w stanie zapewnić sobie produktów mięsnych z dobrego źródła lub Twoja dieta jest zbyt obfita w produkty mięsne?

Obiecuję, że moje roślinne przepisy pozytywnie Cię zaskoczą.

A może już dawno usunąłeś z diety produkty pochodzenia zwierzęcego i zastanawiasz się, czy w takim wypadku możesz przejść na protokół?

Jak najbardziej!

Wszystkie dania zawarte w książce są zgodne z protokołem, bezglutenowe oraz wegańskie (roślinne). Nie zawierają mięsa, nabiału, jaj, zbóż, strączków, nasion, orzechów, rafinowanego cukru czy przetworzonych składników.
Są tworzone wyłącznie z naturalnych surowców.

W moim e-booku znajdziesz:

  • ponad 60 smacznych roślinnych przepisów, które urozmaicą i uprzyjemnią czas diety
  • dokładną procedurę, etapy i kolejność wprowadzania poszczególnych produktów z powrotem do diety
  • pełny spis produktów dozwolonych i wykluczonych na protokole
  • dozwolone zastępniki cukru, jajek, nabiału, mąk glutenowych, a nawet ziemniaków
  • opis produktów kontrowersyjnych na AIP
  • przybliżenie i dokładny opis produktów typowych na AIP, które mogą nie być Ci znane
  • dodatkowe porady, jak przetrwać na protokole tyle, ile potrzebujesz
  • kluczowe informacje pozadietetyczne, które pozwolą Ci wrócić do równowagi

Ta książka zawiera aż 100 stron treści, które opracowywałam przez niemal rok

Eksperymenty w kuchni zaowocowały sprawdzonymi przepisami. 10 miesięcy przebywania na protokole pozwoliło mi opracować sposoby, które nie tylko wsparły mnie w diecie, ale również w powrocie do zdrowia i równowagi

Kupując e-book raz, otrzymasz uaktualnioną jego wersję, jeśli zdarzy się, że zawrę w nim nowe przepisy czy kluczowe informacje.
Dla Twojej wygody otrzymasz dwa pliki:

  • e-book w formacie PDF, zawierający treści merytoryczne wraz z przepisami, zdjęciami potraw i grafikami;
  • dodatkowy dokument PDF z samymi przepisami, pozbawiony grafik i zdjęć, lekki i nadający się do ewentualnego wydruku.

Sprawdź książkę przed zakupem

Aby przekonać się, czy zawartość książki będzie dla Ciebie interesująca, TUTAJ możesz zobaczyć cały spis treści. Jeśli zechcesz wypróbować kilku potraw, wystarczy, że podasz swój adres mailowy, na który wyślę Ci 3 roślinne przepisy z mojej książki.

O mnie

Mam na imię Monika i, w związku z podejrzeniem niedoczynności tarczycy oraz Hashimoto, pewnego dnia podjęłam odważną decyzję, aby pod okiem specjalisty przejść na ten zwariowany sposób żywienia, jakim jest protokół autoimmunologiczny. Wiem o protokole dużo i moja wiedza stale się poszerza.

Protokół pomógł mi utrwalić zdrowe nawyki żywieniowe, poprawił stan jelit i pracę tarczycy. Jednak spożywanie dużych ilości mięsa oraz wyniki badań o negatywnym wpływie produktów zwierzęcych (z hodowli przemysłowych) na zdrowie skłoniły mnie do zmiany jadłospisu w kierunku żywności roślinnej. Ta zmiana z kolei zaowocowała stworzeniem roślinnych przepisów zgodnych z AIP.

Transformacja sposobu odżywiania pociągnęła za sobą zmianę całego mojego dotychczasowego życia. Zrezygnowałam z pracy w korporacji i prowadzę bloga BodyClean.pl. Ogromną część czasu poświęcam dziś samorozwojowi i pogłębianiu wiedzy o sobie. Regularnie się ruszam i sypiam po 7 - 8 godzin. Stawiam na balans w życiu zawodowym i osobistym. Znajduję czas dla innych i tylko dla siebie. Fotografuję, maluję, podróżuję. Oddycham Naturą i przytulam się do Niej. Postanowiłam celebrować moje życie, a nie funkcjonować w trybie przetrwania. Nareszcie czuję, że żyję.

Co piszecie na blogu

Kochana dziewczyno. Mam 72 lata. Od 10 lat mam zzsk. Zniszczyłem już żołądek i nerki ratując się przyjmowanie nspz. Przypadkowo trafiłem na Twój blog.Od trzech miesięcy jestem na AIP. Stosuję się do wszystkiego co zalecasz. Bóle stawu krzyżowo biodrowego zaczęły się cofać. Śpię już bez bólu i wykonuję ćwiczenia o jakich przedtem mogłem marzyć. Życie zaczęło zyskiwać sens. Jestem żeglarzem i chcę choć trochę się odwdzięczyć. Zapraszam na rejs. Ogromne dzięki.

Alfred 31 grudnia, 2017

Od dwóch tygodni wiem, że choruję na Hashimoto… Do tej pory byłam załamana i pewna, że do końca życia będę jadła powietrze.. Dzięki Bogu właśnie znalazłam Ciebie i Twój blog. Tym jednym wpisem sprawiłaś, że wraca mi wiara i uśmiech. Dziękuję że jesteś i na pewno zostanę z Tobą i Twoim blogiem!

Pamela 25 marca, 2018

Trafiłam na Twój blog przypadkiem, ale coś czuję, że zostanę na dłużej 🙂 Choruję od dawna na wrzodziejące zapalenie jelita grubego. Protokół AIP i to co piszesz daje mi nadzieję, że pewnego dnia odstawię leki (myśl, że przecież do końca życia nie mogę się faszerować Asamaxem i sterydami była zapalnikiem do poszukiwań alternatywnych metod :)). Póki co jestem na etapie przygotowania psychicznego i teoretycznego do diety.

Diana 9 września, 2018

Witam siedzę i czytam i jestem pod ogromnym wrażeniem tego bloga i tych wiadomości i jak pięknie odpowiadasz na zadane pytania ludziom i z takim spokojem nie wiarygodne, że są takie osoby.Przypadkowo tu trafiłam muszę to jeszcze ogarnąć ale miło było pozdrawiam

AGA 17 marca, 2018

Curry w wersji AIP przepyszne :-). Dodałam jeszcze troche trawy cytrynowej.

Agnieszka 15 sierpnia, 2018

Parę dni temu dowiedziałam się, że choruję na Hashimoto. Z początku pomyślałam sobie – jak ja dam radę, przecież nie będę miała co jeść. Nawet nie wiedziałam jak duży mam wybór. Zawsze borykałam się z cellulitem, tu za duży brzuch tam za duże uda… Coś mi wiecznie we mnie nie pasowało ale żarłam tak dużo aż do rozpuku żołądka. W tym problemu nie widziałam… Może i głupio to zabrzmi ale jestem szczęśliwa że w końcu muszę zmienic swój tryb życia, w końcu o siebie zadbać. A czytając wszystkie przepisy i motywujące blogi nawet nie muszę a chcę się zmienić 🙂 I powiem jeszcze, że Twoj blog będzie na pierwszym miejscu jeśli chodzi o AIP. Na razie powoli wykluczam produkty, bo boję się że nie dam rady od razu tak restrykcyjnie się ograniczyć. Ale już niedługo ruszę z AIP pod Twoim blogowym przewodnictwem 🙂 Jesteś cudowna!!!

Lu 14 stycznia, 2018

Ja tez dopiero zaczynam. Bede zagladac na Twojego bloga codziennie. Czytajac niektóre wpisy się normalnie wzruszylam i poplakalam. Dobrze, ze Cie znalazłam…Czuje, ze nie jestem sama…Pozdrawiam Ciebie Moniko bardzo serdecznie i zycze zebys się dalej tak pięknie rozwijala.

Maria 1 maja, 2018

Rewelacyjny artykuł,mnóstwo wspanialych informacji,coś czego chyba poszukiwałam, potrzebowalam od dłuższego czasu,kurczę tyle wspanialych przepisów ze az chce sie jeść i wszystkiego smakować 🙂

Ela 2 września, 2018

Myslalam, że znam juz wszystkie blogi dotyczące protokołu… aż do dzisiaj, gdzie przez przypadek trafiłam na jeden z Twoich wpisów. Stosowałam rok temu protokół – czułam sie cudownie, Hashimoto zaczęło sie cofać, wyniki z miesiąca na miesiąc były coraz lepsze. Niestety nie wytrzymałam presji rodziny (licznej rodziny), gdzie kazdy patrzył na mnie jak na kosmitkę, gdy na kazda imprezę przychodziłam z własnym jedzeniem. Teściowie pół żartem pół serio mówili, że ze mną to nawet do normalnej restauracji nie mozna wyjsć. Po trzech miesiącach odpuściłam. Skończyło sie to dla mnie depresja i zaburzeniami odżywiania. Od kilku tygodni usiłuje znowu sie pozbierać i wrócić do protokołu. Na Twoim blogu odnalazłam optymizm, którego mi ostatnio brakuje oraz wiarę, że z zaburzeniami odżywiania mozna wygrać. Dziekuje 🙂

Engiee 13 listopada, 2018

Ważne informacje

Chcę uprzedzić osoby borykające się z zaburzeniami gospodarki cukrowo-insulinowej oraz wrażliwe na niektóre pokarmy, że w moich daniach (głównie deserach) stosuję:

  • daktyle, miód/syrop klonowy czy (rzadko) cukier kokosowy - niemniej, te słodziki w wielu miejscach można zastąpić bananami lub innymi słodkimi owocami albo w ostateczności pominąć;
  • karob, który jest dozwolony na protokole (co dokładnie wyjaśniam w książce), lecz może u niektórych powodować problemy jelitowe z racji zawartości fermentujących cukrów;
  • tapiokę, która wbrew niektórym informacjom, jest zgodna z protokołem (a dlaczego tak jest, również wyjaśniam w książce).

Wegan informuję, że czasem w przepisach sugeruję użycie miodu, masła ghee lub żelatyny, które oczywiście można zastąpić wegańskimi substytutami (np. syropem klonowym, oliwą i agarem).

Zgodnie z prawem, moim obowiązkiem jest Cię poinformować, że nie jestem dietetykiem ani lekarzem, w związku z czym wszystkie treści zawarte w książce należy traktować informacyjnie. Nie mogą one zastąpić porady specjalisty.

Mam nadzieję, że moja książka będzie dla Ciebie nie tylko pomocna w transformacji jadłospisu oraz powrocie do zdrowia, ale stanie się również wspaniałą inspiracją do tworzenia nowych dań, eksperymentów w kuchni oraz zmiany życia na lepsze.

Darmowy fragment szkolenia

Zobacz fragment i zdecyduj, czy szkolenie będzie dla Ciebie wartościowe

privacy Szanujemy i dbamy o prywatność Twoich danych.

Dowiedz się więcej ↓↓↓
Dowiedz się więcej ↓↓↓
  • ponad 60 smacznych roślinnych przepisów, które urozmaicą i uprzyjemnią czas diety
  • dokładną procedurę, etapy i kolejność wprowadzania poszczególnych produktów z powrotem do diety
  • pełny spis produktów dozwolonych i wykluczonych na protokole
  • dozwolone zastępniki cukru, jajek, nabiału, mąk glutenowych, a nawet ziemniaków
  • opis produktów kontrowersyjnych na AIP
  • przybliżenie i dokładny opis produktów typowych na diecie AIP, które mogą nie być Ci znane
  • dodatkowe porady, jak przetrwać na diecie tyle, ile potrzebujesz
  • kluczowe informacje pozadietetyczne, które pozwolą Ci wrócić do równowagi
  • ponad 60 smacznych roślinnych przepisów, które urozmaicą i uprzyjemnią czas diety
  • dokładną procedurę, etapy i kolejność wprowadzania poszczególnych produktów z powrotem do diety
  • pełny spis produktów dozwolonych i wykluczonych na protokole
  • dozwolone zastępniki cukru, jajek, nabiału, mąk glutenowych, a nawet ziemniaków
  • opis produktów kontrowersyjnych na AIP
  • przybliżenie i dokładny opis produktów typowych na diecie AIP, które mogą nie być Ci znane
  • dodatkowe porady, jak przetrwać na diecie tyle, ile potrzebujesz
  • kluczowe informacje pozadietetyczne, które pozwolą Ci wrócić do równowagi

Co piszecie mi na blogu:

Co piszecie mi na blogu:

Co piszecie na blogu:

  • ponad 60 smacznych roślinnych przepisów, które urozmaicą i uprzyjemnią czas diety
  • dokładną procedurę, etapy i kolejność wprowadzania poszczególnych produktów z powrotem do diety
  • pełny spis produktów dozwolonych i wykluczonych na protokole
  • dozwolone zastępniki cukru, jajek, nabiału, mąk glutenowych, a nawet ziemniaków
  • opis produktów kontrowersyjnych na AIP
  • przybliżenie i dokładny opis produktów typowych na AIP, które mogą nie być Ci znane
  • dodatkowe porady, jak przetrwać na protokole tyle, ile potrzebujesz
  • kluczowe informacje pozadietetyczne, które pozwolą Ci wrócić do równowagi