JEDZ RÓŻNORODNIE I SMACZNIE NA PROTOKOLE AUTOIMMUNOLOGICZNYM

Ponad 60 roślinnych przepisów, kluczowe informacje na temat protokołu oraz praktyczne porady, jak zacząć, przetrwać i wyjść z diety

Nadal wahasz się, czy rozpocząć protokół?
Już zacząłeś, ale nie wiesz, co jeść?
Jesz ciągle to samo?
Nie chcesz jeść tak dużo mięsa lub nie chcesz jeść go wcale?

Czytaj dalej

Wszystkie najważniejsze informacje, które powinieneś znać przed, w trakcie i podczas wychodzenia z protokołu oraz roślinne przepisy, które Cię zainspirują

w jednej książce

Niezależnie od tego, czy dopiero planujesz przejść na protokół, czy już się do niego stosujesz, mój e-book ułatwi Ci przebywanie na diecie. To książka, której mnie osobiście bardzo zabrakło na początku, kiedy byłam zagubiona, przytłoczona, popełniałam masę błędów, nie miałam pojęcia, co jeść, jak komponować posiłki oraz jak prawidłowo wprowadzić dietę do mojego życia.

Jeśli czujesz się podobnie, nie masz pomysłów, gotowych rozwiązań lub po prostu nudzą Cię dotychczasowe dania i szukasz nowych inspiracji, myślę, że mój e-book jest dla Ciebie.

Sprawdź książkę przed zakupem

Aby przekonać się, czy zawartość książki będzie dla Ciebie interesująca, TUTAJ możesz zobaczyć cały spis treści. Jeśli zechcesz wypróbować kilku potraw, wystarczy, że podasz swój adres mailowy, na który wyślę Ci 3 roślinne przepisy z mojej książki.

W moim e-booku znajdziesz:

  • ponad 60 smacznych roślinnych przepisów, które urozmaicą i uprzyjemnią czas diety (pomysły na śniadania, obiady i kolacje)
  • dokładną procedurę, etapy i kolejność wprowadzania poszczególnych produktów z powrotem do diety
  • pełny spis produktów dozwolonych i wykluczonych na protokole
  • dozwolone zastępniki cukru, jajek, nabiału, mąk glutenowych, a nawet ziemniaków
  • opis produktów kontrowersyjnych na AIP
  • przybliżenie i dokładny opis produktów typowych na AIP, które mogą nie być Ci znane
  • dodatkowe porady, jak przetrwać na protokole tyle, ile potrzebujesz
  • kluczowe informacje pozadietetyczne, które pozwolą Ci wrócić do równowagi

Może należysz do osób, które nie są w stanie zapewnić sobie produktów mięsnych z dobrego źródła lub Twoja dieta jest zbyt obfita w produkty mięsne?

Obiecuję, że moje roślinne przepisy pozytywnie Cię zaskoczą.

A może już dawno usunąłeś z diety produkty pochodzenia zwierzęcego i zastanawiasz się, czy w takim wypadku możesz przejść na protokół?

Jak najbardziej!

Wszystkie dania zawarte w książce są zgodne z protokołem, bezglutenowe oraz wegańskie (roślinne). Nie zawierają mięsa, nabiału, jaj, zbóż, strączków, nasion, orzechów, rafinowanego cukru czy przetworzonych składników.
Są tworzone wyłącznie z naturalnych surowców.

Ta książka zawiera aż 100 stron treści, które opracowywałam przez niemal rok

Eksperymenty w kuchni zaowocowały sprawdzonymi przepisami. 10 miesięcy przebywania na protokole pozwoliło mi opracować sposoby, które nie tylko wsparły mnie w diecie, ale również w powrocie do zdrowia i równowagi

Kupując e-book, dla Twojej wygody otrzymasz dwa pliki:

  • e-book w formacie PDF, zawierający treści merytoryczne wraz z przepisami, zdjęciami potraw i grafikami;
  • dodatkowy dokument PDF z samymi przepisami, pozbawiony grafik i zdjęć, lekki i nadający się do ewentualnego wydruku.

Co sądzicie o książce i blogu

Dzięki e-bookowi w ogóle zdecydowałam się na przejście na dietę, ponieważ do tej pory nie lubiłam gotować i nie miałam kompletnie pomysłów na dania z produktów dozwolonych na AIP. Przepisy w e-booku są przede wszystkim proste w wykonaniu! Szczególnie do gustu przypadły mi zupy: krem z białych warzyw, krem z batatów... 🙂 Oprócz tego bardzo często robię sobie curry, ale dodaję do niego jeszcze kurczaka i marchewkę 🙂
Na AIP jestem już od dwóch miesięcy. Po pierwszym miesiącu zrobiłam sobie badania na TSH, FT3, FT4 i przeciwciała. Przeciwciała anty-TG mam na poziomie 403 IU/ml, a antyTPO na 376 IU/ml (wynik lepszy, niż podczas pierwszych badań przy diagnozie :)). TSH wyszło 0,83, w związku z czym zdecydowałam się na zmniejszenie dawki Euthyroxu z 50 na 25. Mam zamiar powtórzyć badania po trzech miesiącach i przy okazji zrobić USG, ciekawa jestem co wyjdzie 🙂
Ogólnie czuję się dużo bardziej wypoczęta, nie chce mi się wiecznie spać 🙂

Magda 20 maja, 2019

Pani książka jest po prostu świetna! Dziś wieczorem usiądę do głębszego zapoznawania się z wszelkimi poradami, które Pani w niej zamieściła. Jestem ogromnie wdzięczna i pełna podziwu dla Pani, za ten ogrom pracy włożony w napisanie tej pozycji. Mam nadzieję, że to nie będzie koniec..., że jeszcze w przyszłości opublikuje Pani kolejne cenne wiadomości i przepisy dla osób borykających się z różnorakimi chorobami autoimmunologicznymi.
Z całego serca dziękuję i gorąco pozdrawiam

Kasia 6 kwietnia, 2019

Wcześniej coś tam czytałam na temat protokołu, ale były to informacje różnie skomponowane. Pani książka jest takim kompendium wiedzy. Wszystko w jednym miejscu, wyjaśnione, a co najważniejsze w przystępny sposób. Przepisy ok, cały czas eksperymentuję i szukam swoich smaków. Dla mnie nie był to zbędny wydatek. Bardzo dziękuję. Pozdrawiam.

Honorata 21 maja, 2019

Swietny e-book, rzeczowa ksiazka , która na prawdę jest skuteczna. Szczególnie polecam dla osób zaczynających przygodę z paleo jak i w moim przypadku dla zmagających się z autoimmunologią. Przepisy sa przejrzyste, latwe do zrobienia. Fajnie mozna wszystkie wydrukowac i powiesic na lodowce hihiih .Pozdrawiam

Anna 28 czerwiec, 2019

Kochana dziewczyno. Mam 72 lata. Od 10 lat mam zzsk. Zniszczyłem już żołądek i nerki ratując się przyjmowanie nspz. Przypadkowo trafiłem na Twój blog.Od trzech miesięcy jestem na AIP. Stosuję się do wszystkiego co zalecasz. Bóle stawu krzyżowo biodrowego zaczęły się cofać. Śpię już bez bólu i wykonuję ćwiczenia o jakich przedtem mogłem marzyć. Życie zaczęło zyskiwać sens. Jestem żeglarzem i chcę choć trochę się odwdzięczyć. Zapraszam na rejs. Ogromne dzięki.

Alfred 31 grudnia, 2017

Od dwóch tygodni wiem, że choruję na Hashimoto… Do tej pory byłam załamana i pewna, że do końca życia będę jadła powietrze.. Dzięki Bogu właśnie znalazłam Ciebie i Twój blog. Tym jednym wpisem sprawiłaś, że wraca mi wiara i uśmiech. Dziękuję że jesteś i na pewno zostanę z Tobą i Twoim blogiem!

Pamela 25 marca, 2018

Trafiłam na Twój blog przypadkiem, ale coś czuję, że zostanę na dłużej 🙂 Choruję od dawna na wrzodziejące zapalenie jelita grubego. Protokół AIP i to co piszesz daje mi nadzieję, że pewnego dnia odstawię leki (myśl, że przecież do końca życia nie mogę się faszerować Asamaxem i sterydami była zapalnikiem do poszukiwań alternatywnych metod :)). Póki co jestem na etapie przygotowania psychicznego i teoretycznego do diety.

Diana 9 września, 2018

Witam siedzę i czytam i jestem pod ogromnym wrażeniem tego bloga i tych wiadomości i jak pięknie odpowiadasz na zadane pytania ludziom i z takim spokojem nie wiarygodne, że są takie osoby.Przypadkowo tu trafiłam muszę to jeszcze ogarnąć ale miło było pozdrawiam

AGA 17 marca, 2018

Curry w wersji AIP przepyszne :-). Dodałam jeszcze troche trawy cytrynowej.

Agnieszka 15 sierpnia, 2018

Moniko, wczoraj kupiłam Twojego ebooka z przepisami. Jesteś moją odpowiedzią w jaki sposób przestać jeść mięso i w dodatku być na aip. bardzo bardzo bardzo Ci za niego dziękuję! Jest wspaniały.

Ola 7 kwietnia, 2019

Ebook jest napisany w przystępny sposób, zarówno część informacyjna, jak i ta poświęcona przepisom. Zupa tajska jest przepyszna !!! 🙂 A ciasteczka bananowe dają radę w momencie kryzysu i zapotrzebowania na słodkie 😉 Mając w ręku Pani ebooka czuję się jakoś spokojniej i mam większą nadzieję, że wytrwam na AIP założone trzy miesiące ! 🙂 Pozdrawiam serdecznie i czekam z niecierpliwością na kolejne publikacje dotyczące AIP !

Joanna 20 maja, 2019

Książka bardzo fajna i przystępnie napisana. Bardzo lubię przepis ryż z jabłkami i cynamonem oraz placki z cukinii z sosem tzatziki. Niestety te najfajniejsze przepisy musiałam wyeliminować ponieważ wyszła mi nietolerancja banana 🙁 Wiem, że po prostu muszę znaleźć najpierw siły na wprowadzenie zmian i wiem, że wtedy książka pomoże mi bardziej. Tym bardziej, że jest ona swego rodzaju poskromieniem niemożliwego, daje jasno i precyzyjnie gotowe rozwiązania w tym całym bałaganie protokołowym 🙂

Weronika 21 maja, 2019

Moja przygoda z protokołem i dietą autoimmunologiczną trwa już dobre kilka lat, Pani książkę nabyłam dla poszerzenia wachlarza pomysłów na dania. Bardzo przypadła mi do gustu, szczególnie zupy i desery. Często z niej korzystam.

Ania 22 maja, 2019

Parę dni temu dowiedziałam się, że choruję na Hashimoto. Z początku pomyślałam sobie – jak ja dam radę, przecież nie będę miała co jeść. Nawet nie wiedziałam jak duży mam wybór. Zawsze borykałam się z cellulitem, tu za duży brzuch tam za duże uda… Coś mi wiecznie we mnie nie pasowało ale żarłam tak dużo aż do rozpuku żołądka. W tym problemu nie widziałam… Może i głupio to zabrzmi ale jestem szczęśliwa że w końcu muszę zmienic swój tryb życia, w końcu o siebie zadbać. A czytając wszystkie przepisy i motywujące blogi nawet nie muszę a chcę się zmienić 🙂 I powiem jeszcze, że Twoj blog będzie na pierwszym miejscu jeśli chodzi o AIP. Na razie powoli wykluczam produkty, bo boję się że nie dam rady od razu tak restrykcyjnie się ograniczyć. Ale już niedługo ruszę z AIP pod Twoim blogowym przewodnictwem 🙂 Jesteś cudowna!!!

Lu 14 stycznia, 2018

Ja tez dopiero zaczynam. Bede zagladac na Twojego bloga codziennie. Czytajac niektóre wpisy się normalnie wzruszylam i poplakalam. Dobrze, ze Cie znalazłam…Czuje, ze nie jestem sama…Pozdrawiam Ciebie Moniko bardzo serdecznie i zycze zebys się dalej tak pięknie rozwijala.

Maria 1 maja, 2018

Rewelacyjny artykuł,mnóstwo wspanialych informacji,coś czego chyba poszukiwałam, potrzebowalam od dłuższego czasu,kurczę tyle wspanialych przepisów ze az chce sie jeść i wszystkiego smakować 🙂

Ela 2 września, 2018

Myslalam, że znam juz wszystkie blogi dotyczące protokołu… aż do dzisiaj, gdzie przez przypadek trafiłam na jeden z Twoich wpisów. Stosowałam rok temu protokół – czułam sie cudownie, Hashimoto zaczęło sie cofać, wyniki z miesiąca na miesiąc były coraz lepsze. Niestety nie wytrzymałam presji rodziny (licznej rodziny), gdzie kazdy patrzył na mnie jak na kosmitkę, gdy na kazda imprezę przychodziłam z własnym jedzeniem. Teściowie pół żartem pół serio mówili, że ze mną to nawet do normalnej restauracji nie mozna wyjsć. Po trzech miesiącach odpuściłam. Skończyło sie to dla mnie depresja i zaburzeniami odżywiania. Od kilku tygodni usiłuje znowu sie pozbierać i wrócić do protokołu. Na Twoim blogu odnalazłam optymizm, którego mi ostatnio brakuje oraz wiarę, że z zaburzeniami odżywiania mozna wygrać. Dziekuje 🙂

Engiee 13 listopada, 2018

O mnie

Mam na imię Monika i, w związku z podejrzeniem niedoczynności tarczycy oraz Hashimoto, pewnego dnia podjęłam odważną decyzję, aby pod okiem specjalisty przejść na ten zwariowany sposób żywienia, jakim jest protokół autoimmunologiczny. Wiem o protokole dużo i moja wiedza stale się poszerza.

Protokół pomógł mi utrwalić zdrowe nawyki żywieniowe, poprawił stan jelit i pracę tarczycy. Jednak spożywanie dużych ilości mięsa oraz wyniki badań o negatywnym wpływie produktów zwierzęcych (z hodowli przemysłowych) na zdrowie skłoniły mnie do zmiany jadłospisu w kierunku żywności roślinnej. Ta zmiana z kolei zaowocowała stworzeniem roślinnych przepisów zgodnych z AIP.

Transformacja sposobu odżywiania pociągnęła za sobą zmianę całego mojego dotychczasowego życia. Zrezygnowałam z pracy w korporacji i prowadzę bloga BodyClean.pl. Ogromną część czasu poświęcam dziś samorozwojowi i pogłębianiu wiedzy o sobie. Regularnie się ruszam i sypiam po 7 - 8 godzin. Stawiam na balans w życiu zawodowym i osobistym. Znajduję czas dla innych i tylko dla siebie. Fotografuję, maluję, podróżuję. Oddycham Naturą i przytulam się do Niej. Postanowiłam celebrować moje życie, a nie funkcjonować w trybie przetrwania. Nareszcie czuję, że żyję.

Ważne informacje

Chcę uprzedzić osoby borykające się z zaburzeniami gospodarki cukrowo-insulinowej oraz wrażliwe na niektóre pokarmy, że w moich daniach (głównie deserach) stosuję:

  • daktyle, miód/syrop klonowy czy (rzadko) cukier kokosowy - niemniej, te słodziki w wielu miejscach można zastąpić bananami lub innymi słodkimi owocami albo w ostateczności pominąć;
  • karob, który jest dozwolony na protokole (co dokładnie wyjaśniam w książce), lecz może u niektórych powodować problemy jelitowe z racji zawartości fermentujących cukrów;
  • tapiokę, która wbrew niektórym informacjom, jest zgodna z protokołem (a dlaczego tak jest, również wyjaśniam w książce).

Wegan informuję, że w książce opisany został protokół w jego oryginalnej i pełnej wersji (w produktach dozwolonych i eliminowanych pojawiają się produkty zwierzęce i odzwierzęce) oraz że czasem w przepisach sugeruję użycie miodu, masła ghee lub żelatyny, które oczywiście można zastąpić wegańskimi substytutami (np. syropem klonowym, oliwą i agarem).

Zgodnie z prawem, moim obowiązkiem jest Cię poinformować, że nie jestem dietetykiem ani lekarzem, w związku z czym wszystkie treści zawarte w książce należy traktować informacyjnie. Nie mogą one zastąpić porady specjalisty.

Mam nadzieję, że moja książka będzie dla Ciebie nie tylko pomocna w transformacji jadłospisu oraz powrocie do zdrowia, ale stanie się również wspaniałą inspiracją do tworzenia nowych dań, eksperymentów w kuchni oraz zmiany życia na lepsze.

Darmowy fragment szkolenia

Zobacz fragment i zdecyduj, czy szkolenie będzie dla Ciebie wartościowe

privacy Szanujemy i dbamy o prywatność Twoich danych.

Dowiedz się więcej ↓↓↓
Dowiedz się więcej ↓↓↓
  • ponad 60 smacznych roślinnych przepisów, które urozmaicą i uprzyjemnią czas diety
  • dokładną procedurę, etapy i kolejność wprowadzania poszczególnych produktów z powrotem do diety
  • pełny spis produktów dozwolonych i wykluczonych na protokole
  • dozwolone zastępniki cukru, jajek, nabiału, mąk glutenowych, a nawet ziemniaków
  • opis produktów kontrowersyjnych na AIP
  • przybliżenie i dokładny opis produktów typowych na diecie AIP, które mogą nie być Ci znane
  • dodatkowe porady, jak przetrwać na diecie tyle, ile potrzebujesz
  • kluczowe informacje pozadietetyczne, które pozwolą Ci wrócić do równowagi
  • ponad 60 smacznych roślinnych przepisów, które urozmaicą i uprzyjemnią czas diety
  • dokładną procedurę, etapy i kolejność wprowadzania poszczególnych produktów z powrotem do diety
  • pełny spis produktów dozwolonych i wykluczonych na protokole
  • dozwolone zastępniki cukru, jajek, nabiału, mąk glutenowych, a nawet ziemniaków
  • opis produktów kontrowersyjnych na AIP
  • przybliżenie i dokładny opis produktów typowych na diecie AIP, które mogą nie być Ci znane
  • dodatkowe porady, jak przetrwać na diecie tyle, ile potrzebujesz
  • kluczowe informacje pozadietetyczne, które pozwolą Ci wrócić do równowagi

Co piszecie mi na blogu:

Co piszecie mi na blogu:

Co piszecie na blogu:

  • ponad 60 smacznych roślinnych przepisów, które urozmaicą i uprzyjemnią czas diety
  • dokładną procedurę, etapy i kolejność wprowadzania poszczególnych produktów z powrotem do diety
  • pełny spis produktów dozwolonych i wykluczonych na protokole
  • dozwolone zastępniki cukru, jajek, nabiału, mąk glutenowych, a nawet ziemniaków
  • opis produktów kontrowersyjnych na AIP
  • przybliżenie i dokładny opis produktów typowych na AIP, które mogą nie być Ci znane
  • dodatkowe porady, jak przetrwać na protokole tyle, ile potrzebujesz
  • kluczowe informacje pozadietetyczne, które pozwolą Ci wrócić do równowagi